154 شرکت تعاونی در قروه فعالیت دارند

به گزارش وبلاگ هوشمند، کوروش شعبانی صبح امروز دوشنبه در نشست تعاونی های برتر با فرماندار قروه به مناسبت هفته تعاون، با اشاره به اهمیت صندلی تعاون در کشور، گفت: امروزه مهمترین پروژه ها به حوزه تعاون می رسد به طوری که در برنامه چشم انداز توسعه هم به این مسئله پرداخته گردیده است.

154 شرکت تعاونی در قروه فعالیت دارند

به گفته وی در برنامه چشم انداز 20 ساله توسعه سهم تعاون باید 20 درصد باشد که این مهم هنوز محقق نشده و تنها به 7 درصد رسیده است.

شعبانی تعداد تعاونیهای فعال در شهرستان قروه را 154 مورد در بخش های مختلف اقتصادی دانست و اضافه کرد: قروه بعد از سنندج دومین شهر در بحث فعالیت های تعاونی است که قطعاً باتوجه به پتانسیل های موجود در شهرستان شایسته صندلی بالاتری خواهد بود.

وی از کسب رتبه های برتر تعاونی در شهرستان از جمله تعاونی برتر ملی در سال گذشته و دو تعاونی برتر استانی و ملی هم در امسال اطلاع داد.

صادرات 420 هزار دلاری در زمینه مصنوعات سنگی، فرش، ظروف یکبار مصرف و ... از دیگر مواردی بود که به گفته شعبانی این شهرستان را در صندلی خوبی قرار داده است.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی قروه به ثبت 5 تعاونی در حوزه گردشگری در سال گذشته برای اولین بار اشاره نمود و از کسب امتیاز برتر در ثبت شرکت های تعاونی در استان گفت.

همچنین کوروش شعبانی خواهان معرفی و شناخت صندلی واقعی تعاون به مسئولان در کنار ترویج فرهنگ تعاون در جامعه شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "154 شرکت تعاونی در قروه فعالیت دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "154 شرکت تعاونی در قروه فعالیت دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید