یاوری: ارتقای شیوه شناسایی استعداد دانش آموزان، از اهداف پنج ساله سمپاد است

به گزارش وبلاگ هوشمند، تهران (پانا) - رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در گفت و گوی تخصصی تعلیم و تربیت در حوزه استعدادهای درخشان گفت که بهبود و ارتقای شیوه شناسایی استعدادها، گسترش چتر خدمات سمپاد و تربیت متوازن از جمله اهداف 5 ساله سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان است.

یاوری: ارتقای شیوه شناسایی استعداد دانش آموزان، از اهداف پنج ساله سمپاد است

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، بعدازظهر امروز الهام یاوری در بیست و یکمین برنامه گفت وگوی تخصصی هفته با موضوع تعلیم و تربیت در حوزه استعدادهای درخشان که در ساختمان شهید رجایی و به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور وزیر آموزش وپرورش، مدیران کل آموزش و پرورش استان ها و مناطق و روسای ادارات پرورش استعدادهای درخشان، در بستر شبکه شاد برگزار گردید، اظهار کرد: دنیایی که در آن زندگی می کنیم با تغییرات سریع و بنیادین، رقابت های سخت و گسترده و رقابت تمدن ها به جای اکوسیستم ها همراه است.

وی اضافه کرد: تربیت عمیق و متوازن فراگیر و چند ساحتی، عدالت آموزشی، سنجش و پذیرش پایش و عدم گسستگی از بافت آموزش وپرورش ازجمله راهکار ها و مسائل اصلی است که در دستور کار سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان قرار گرفته است.

یاوری توضیح داد: بهبود و ارتقای شیوه شناسایی استعدادها، گسترش چتر خدمات سمپاد، تربیت متوازن، فراگیر و همه جانبه ازجمله اهداف 5 ساله سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان است.

وی ادامه داد: سازمان سازی، کادر سازی، توانمندسازی، انگیزه بخشی، برند سازی، جذب و سازمان دهی، ارزیابی و ... از اهداف یک ساله سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "یاوری: ارتقای شیوه شناسایی استعداد دانش آموزان، از اهداف پنج ساله سمپاد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاوری: ارتقای شیوه شناسایی استعداد دانش آموزان، از اهداف پنج ساله سمپاد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید