کارت های اعتباری تلفن همگانی مجددا فعال می گردد

به گزارش وبلاگ هوشمند به نقل از شرکت مخابرات ایران، مجید صدری گفت: در فاز اول ساماندهی کارت های اعتباری، دستگاه های تلفن همگانی استان های تهران و البرز، تغییر یافته و دارندگان این کارت ها، برای فعال سازی روی سامانه جدید، از ابتدای مردادماه با در دست داشتن کارت تلفن همگانی و کارت شناسایی می توانند به مراکز امور مشترکان مخابرات مراجعه نمایند.

کارت های اعتباری تلفن همگانی مجددا فعال می گردد

وی اضافه نمود: سایر متقاضیان استفاده از خدمات دستگاههای تلفن همگانی فاقد کارت نیز می توانند از اول مرداد ماه ضمن به همراه داشتن کارت شناسایی به مراکز امور مشتریان استان های تهران و البرز، مراجعه و با پرداخت هزینه، نسبت به دریافت کارت جدید اقدام نمایند.

صدری گفت: باقی مانده اعتبار کارت های تلفن همگانی دارندگان کارت که تا انتها مردادماه 98 به مراکز امور مشتریان مراجعه می نمایند، به سامانه جدید منتقل شده و مشتریان می توانند از اعتبار منتقل شده برای برقراری تماس به وسیله تلفن های همگانی استفاده نمایند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه از اول شهریورماه امسال باقی مانده اعتبار این دسته از کارت ها غیر فعال می گردد، اعلام نمود: دارندگان کارت های تلفن همگانی، همچنان می توانند به وسیله مراجعه به مراکز امور مشتریان بدون پرداخت هزینه، صرفاً نسبت به فعال سازی کارت های موجود خود اقدام و پس از خرید اعتبار از دستگاههای تلفن همگانی بهره برداری نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کارت های اعتباری تلفن همگانی مجددا فعال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارت های اعتباری تلفن همگانی مجددا فعال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید