وزیر کشور در خرم آباد: بسیاری از محدودیت های کنونی کرونایی برداشته می شود

به گزارش وبلاگ هوشمند، وزیر کشور در خرم آباد گفت: بسیاری از محدودیت های کنونی کرونایی برداشته می شود.

وزیر کشور در خرم آباد: بسیاری از محدودیت های کنونی کرونایی برداشته می شود

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ هوشمند، فرهاد زیویار به نام هفدهمین استاندار لرستان معرفی و از خدمات سید موسی خادمی استاندار قبلی لرستان قدردانی می شود.

وزیر کشور در بدو ورود به خرم آباد برای ایجاد توسعه پایدار و هم اجرای طرح های اشتغالزا در لرستان قول مساعد داد و با اشاره به ظرفیت های بالقوه فراوان در لرستان و کارهای خوبی که استاندار قبلی انجام داده است، گفت: با نگاه تازه و انتصاب مدیران تازه امکان ایجاد ظرفیت های تازه در لرستان فراهم است.

احمد وحیدی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای طرح هوشمند محدودیت ها در کشور و بررسی آن در جلسه آینده ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد و افزود: با کامل شدن واکسیناسیون اجرای طرح هوشمند محدودیت ها در دستور کار قرار می گیرد که با اجرای آن کار برای مردم آسان شده و بسیاری از محدودیت های کنونی برداشته می شود.

سوابق علمی و اجرایی استاندار تازه لرستان

معاون مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، مدیرکل امور سیاسی و امنیت ریاست جمهوری، ریاست مرکز پژوهشی و اسناد ریاست جمهوری، دبیری کمیسیون سیاسی و دفاعی هیئت دولت، معاونت دفتر هماهنگی هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری و انتظامی وزارت علوم، ریاست پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات، مدیریت گروه پژوهش نظریه پردازی انقلاب اسلامی بخشی از سوابق آقای فرهاد زیویار است.

فرهاد زیویار نخستین استاندار بومی لرستان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "وزیر کشور در خرم آباد: بسیاری از محدودیت های کنونی کرونایی برداشته می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر کشور در خرم آباد: بسیاری از محدودیت های کنونی کرونایی برداشته می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید