واکنش کمیسیون اروپا به کارزار تبلیغاتی دولت مجارستان علیه یونکر

به گزارش وبلاگ هوشمند، یکی از سخنگویان کمیسیون اروپا در کنفرانسی مطبوعاتی دولت مجارستان و شخص نخست وزیر این کشور را به طرح اظهارات خلاف واقع متهم کرد.

واکنش کمیسیون اروپا به کارزار تبلیغاتی دولت مجارستان علیه یونکر

به گزارش وبلاگ هوشمند، به نقل از یورونیوز، مارگاریتیس اسکیناس، یکی از سخنگویان کمیسیون اروپا اظهار داشت، هر جایی که مقامات این کمیسیون مورد اهانت و تبلیغات اخبار جعلی قرار بگیرند، با واکنش تند این نهاد اروپایی روبرو خواهند شد.

واکنش سخنگوی کمیسیون اتحادیه اروپا بی تردید به کمپین تبلیغاتی دولت مهاجرستیز ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان است که در کنار دشمنان اصلی دولت مجارستان نام و عکس ژان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اروپا را هم قرار داده است.

رابطه بین کمیسیون اروپا و دولت اوربان از تابستان سال 2015 و با آغاز بحران مهاجرت به تاریکی گراییده است.

دولت مجارستان به تازگی در یک کارزار تبلیغاتی عکس هایی از یونکر و جورج سوروس، را کنار هم به عنوان دشمنان اروپای سفیدپوست و مسیحی منتشر نموده اند. کمیسیون اروپا به همین دلیل سیاست های پرتوهم و تئوری توطئه دولت مجارستان را مورد انتقاد قرارداد.

فرانتس تیمرمن، معاون آلمانی کمیسیون اروپا هم اخیراً در گفت وگو با روزنامه ولت مستقیماً نخست وزیر مجارستان را متوهمی نامید که تنها به وسیله دشمن تراشی برای خود کسب اعتبار و مآغازیت می نماید.

مجارستان یکی از 28 کشور عضو اتحادیه اروپا است که در دو سال اخیر بارها از سوی این اتحادیه هشدار دریافت نموده و ماده تنبیهی هفتم منشور این اتحادیه شاملش شده است. ماده هفتم اتحادیه اروپا، ماده ای تنبیهی است که حق رأی مجارستان را در تصمیم های کلان اتحادیه می گیرد. نمایندگان مجلس اروپا در ماه سپتامبر گذشته به این ماده علیه مجارستان رأی دادند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "واکنش کمیسیون اروپا به کارزار تبلیغاتی دولت مجارستان علیه یونکر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش کمیسیون اروپا به کارزار تبلیغاتی دولت مجارستان علیه یونکر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید