مشهد، گل محمدی: سه امتیاز مهمی کسب کردیم، مسئولان مدیریت بیشتری برای برطرف گرانی ها داشته باشند

به گزارش وبلاگ هوشمند، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو گفت: از بازیکنانم تشکر می کنم چرا که سه امتیاز بازی با سپیدرود مهم بود.

مشهد، گل محمدی: سه امتیاز مهمی کسب کردیم، مسئولان مدیریت بیشتری برای برطرف گرانی ها داشته باشند

به گزارش خبرنگار وبلاگ هوشمند از مشهد، یحیی گل محمدی پس از رجحان دو بر صفر تیمش مقابل سپیدرود رشت در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: می خواستم به نشانه اعتراض به گرانی هایی اخیر در نشست خبری شرکت نکنم، اما به احترام به وبلاگ هوشمند شرکت کردم. از مسئولان می خواهم مدیریت بهتر و بیشتری برای برطرف گرانی ها داشته باشند، چرا که فشار مالی زیادی روی دوش مردم است.

وی درباره بازی گفت: بازی در مجموع خوب بود، با توجه به اینکه در نیم فصل دوم بازی ها حساس تر می گردد و تیم ها سخت امتیاز از دست می دهند، سه امتیاز خوبی بدست آوردیم و با غیرت مثال زدنی پیروز شدیم. ما هر سه، چهار روز بازی نموده ایم و باید از تک تک بازیکنانم تشکر کنم. بازی کردن در این شرایط واقعا کار سختی بود. بازیکنانم با پشتکار و غیرت شان توانستند این مراحل را پشت سر بگذارند. برنامه بازی ها طوری است که احتیاج به استراحت داریم تا عملکرد بهتری داشته باشیم. در نیمه اول و دوم به موقع گل زدیم و موقعیت خاصی به حریف ندادیم. در مجموع، این سه امتیاز راضی نماینده و مهم بود، از این بابت شاد هستم و امیدوارم در دیدارهای بعدی نیز این سه امتیازها را بگیریم.

گل محمدی در خصوص اینکه تیمش به نسبت نیم فصل اول کمتر موقعیت ایجاد می نماید، گفت: این نظر شماست، نیم فصل دوم بازی ها سخت تر می گردد. در حال حاضر در فشردگی بازی ها هستیم. انتظارتان این است که هر بازی سه، چهار گل زده و 15 موقعیت ایجاد کنیم؟ اگر این باشد، انتظار زیادی است.

وی در رابطه با بحث مشکل نداشتن زمین تمرین برای تیمش توضیح داد: این مسئله هنوز حل نشده و دنبال زمین هستیم. زمینی داریم که شرایط خوبی برای تمرین کردن ندارد. هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و دنبال این هستیم که جایی را پیدا و تمرینات را در مشهد برگزار کنیم. اردوهایی در تهران برگزار نموده و آنجا تمرین می کنیم، اما برای استان خراسان رضوی و شهر بزرگ مشهد امکانات بیشتری ضروری است، چرا که استعدادهای زیادی در این استان و شهر دیده می گردد. حق آنهاست که چند زمین تمرین خوب داشته باشند و در بحث پایه ها قوی باشیم تا در آینده از آنها برای تیم استفاده گردد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو در خصوص اینکه سپاهان، پرسپولیس و استقلال درگیر مسابقات آسیایی یا جام حذفی هستند و این مسئله به پدیده بیشتر یاری می نماید، گفت: نمی توانیم بگوییم آنها در فشردگی مسابقات هستند، چون آنقدر مهره دارند که استفاده نمایند. به نوعی هم به سودشان است که بازیکنان شان را در شرایط بازی قرار دهند. اگر آنها مدیریت نمایند، می توانند با بهترین قوا و شرایط بدنی برابرمان قرار بگیرند. نمی توانیم خیلی خودمان را به این موضوع دلخوش کنیم.

گل محمدی درباره مصدومیت محمد قاسمی نژاد در این دیدار مطرح نمود: فکر نکنم به بازی بعدی برسد. البته باید معاینه دقیقی روی او صورت بگیرد، اما طبق تجربه ام باید بگویم او 10 روز احتیاج به درمان دارد و بعید است به دیدار بعدی مان برسد.

وی در واکنش به این سؤال که آیا از عملکرد میلاد فراهانی و بهنام برزای رضایت دارد یا نه، گفت: عملکرد میلاد خیلی خوب بوده و توانسته سه بازی دروازه اش را بسته نگه دارد. بهنام از لحاظ بدنی عقب است و سعی می کنیم او را برسانیم. برزای باید تمرین بیشتری داشته باشد، اما امروز عملکرد خوبی داشت و می تواند در آینده به ما یاری کند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو در خصوص اینکه بحث جذب بازیکن جدید به کجا رسید، گفت: صحبت هایی برای جذب بازیکنان جدید شد، اما همانطور که گفته بودم یکسری ناهماهنگی هایی بوجود آمد و فعلا لغو شده است. منتفی نیست، اما فعلا کنسل شده است.

گل محمدی در خصوص حضور تماشاگران مشهدی در بازی امروز گفت: قصد داشتم جدا درباره این مسائل صحبت کنم. تماشاگران امروز ما را شرمسار کردند و یکی از دلایل اصلی برد ما طرفداران بودند. خودم انتظار نداشتم این همه طرفدار داشته باشیم، اما تعیین است که آنها این تیم را دوست دارند. از تک تک آنها تشکر می کنم. وقتی وارد ورزشگاه می شویم، اولین نگاه مان به جایگاه و سکوهاست که پر شده یا نه. وقتی سکوها را پر می بینیم، واقعا شاد و دلگرم می شویم که کوشش بیشتری در زمین انجام دهیم. نمی دانم به چه زبانی از طرفداران مان تشکر کنم. از حمیداوی مالک باشگاه پدیده نیز تشکر می کنم که تماشای بازی ها را رایگان نموده است، چون روی بحث حضور تماشاگران تأثیرگذار بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مشهد، گل محمدی: سه امتیاز مهمی کسب کردیم، مسئولان مدیریت بیشتری برای برطرف گرانی ها داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشهد، گل محمدی: سه امتیاز مهمی کسب کردیم، مسئولان مدیریت بیشتری برای برطرف گرانی ها داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید