مدیریت پرسپولیس همچنان روی هوا

به گزارش وبلاگ هوشمند، در شرایطی که باشگاه استقلال درگیر بحران مدیریتی شده بود، در نهایت با درایت وزارت ورزش و جوانان، طی روزهای اخیر اعضای هیات مدیره تازه این باشگاه معرفی شدند تا پیش از شروع فصل تازه فوتبال ایران، سروسامانی به کابینه مدیریتی استقلال داده گردد. با این حال در این شرایط به نظر می رسد پرسپولیس هم که دیگر باشگاه تحت مالکیت دولت است، احتیاج دارد تا تا هرچه سریع تر تکلیف خود را در بحث مدیرتی معین ببیند.

مدیریت پرسپولیس همچنان روی هوا

با جدایی جعفر سمیعی از پرسپولیس، هیات مدیره این باشگاه مجید صدری را به اسم سرپرست مدیرعاملی باشگاه معرفی کرد تا امور جاری باشگاه دچار مشکل نگردد اما پرسپولیسی که بحران های اقتصادی زیادی را در خود می بیند، احتیاج دارد تا ساختار مدیرتی تعیین و با ثبات به کارش ادامه داد.

در روزهایی که اعضای تیم فوتبال پرسپولیس خود را برای مصاف حساس برابر الهلال عربستان آماده می نمایند، باشگاه دچار یک بحران اقتصادی - که ریشه در گذشته دارد - شده و نتوانسته به تعهدات خود در قبال بازیکنان و مربیان عمل کند. با این حال مجید صدری که به تازگی اقاله قرارداد کارگزار قبلی را امضا نموده، در صدد است با برگزاری یک مزایده، کارگزار تازهی را به خدمت بگیرد تا بخشی از مسائل اقتصادی باشگاه حل گردد. تیم مدیریتی فعلی پرسپولیس در حالی مقدمات برگزاری مزایده و انتخاب کارگزار تازه را فراهم می نمایند که باشگاه با سرپرست اداره می گردد و هر روز هم نام تازهی برای نشستن روی جایگاه مدیرعاملی پرسپولیس بر سر زبان ها می افتد.

اینکه قرار است تیم مدیریتی فعلی پرسپولیس با ثبات کامل به کارش ادامه دهد یا تیم تازهی معرفی شوند، در حیطه اختیارات وزارت ورزش و جوانان است اما نکته بسیار مهم این است که در شرایط فعلی - که پرسپولیس در راه امضای قراردادی با کارگزار تازه واقع شده است، بهتر است تکلیف تیم مدیریتی پرسپولیس برای فصل تازه تعیین گردد و بعد کارگزار تازه انتخاب گردد چون تجارب گذشته نشان داده اگر قرار به امضای قراردادی با کارگزار تازه باشد و تیم مدیریتی فعلی هم تغییر کند، مدیران تازه با دست بسته باشگاه را در اختیار می گیرند و باید در چارچوب قراردادی که مدیران قبلی امضا نموده اند، پیش بروند.

فصل گذشته، زمانی که تیم مدیریتی فعلی باشگاه حکم خود را دریافت کردند، پرسپولیس تحت قرارداد یک کارگزار قرار داشت و به همین علت بارها از سوی همین مدیران گفته شد که فضاهای درآمدزایی واگذار شده و کاری نمی توان کرد. حالا هم اگر قرار باشد همین مدیران قراردادی امضا نمایند و بعد بروند، دوباره باید شاهد تکرار تجارب گذشته باشیم.

منبع: فرارو

به "مدیریت پرسپولیس همچنان روی هوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت پرسپولیس همچنان روی هوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید