قطبی چرا رفت، چرا برگشت؟

به گزارش وبلاگ هوشمند، افشین قطبی حالا که دوباره به فوتبال ایران بازگشته بهتر است درباره دلایل جدایی اش شفاف سازی کند. از یادمان نمی رود که این مربی میانه راه لیگ هشتم پرسپولیس را با انبوهی از مسائل تنها گذاشت.

قطبی چرا رفت، چرا برگشت؟

چه چیزی عوض شد که قطبی برگشت؟

به گزارش وبلاگ هوشمند ، آخرین مصاحبه افشین قطبی پیش از ترک پرسپولیس و نیمه کاره گذاشتن فصل هشتم را به یادمان هست. آن روز که آقای امپراطور ترجیح داد با پرسپولیس قطع همکاری کند ودرمیانه های راه لیگ هشتم این تیم را با گزینه های بی تجربه سرمربیگری روبرو کند و روزهای پرتلاطمی دراین باشگاه رقم بخورد. افشین قطبی آن روزها درباره دلیل جدایی اش از پرسپولیس این جملات را به زبان آورده بود: حرف های زیادی در دلم بود که نمی توانستم بازگو کنم اما وقتی هوادارن پرسپولیس را می دیدم که با چه عشق و علاقه ای در محل تمرینات و بازی ها حضور پیدا می کردند، دوست داشتم بیشتر به پرسپولیس خدمت کنم. یکی از سخت ترین و عذاب آورترین تصمیم های زندگی ام را گرفتم و همه طرفداران و مردم بدانند که این تصمیم من فقط به خاطر پرسپولیس بود و هیچ جنبه دیگری نداشت. امیدوارم با رفتن من خیلی از مسائل با این باشگاه بزرگ حل گردد و مسئولین بیشتر به فکر این تیم مردمی باشند.

قطبی جای دیگری وقتی با این پرسش روبرو شد که چرا پرسپولیس را ترک می کنی به مسائل ساحتاری و کمبود امکانات دراین باشگاه اشاره نموده بود. فحوای کلام او این بود که چون باشگاه پرسپولیس با استانداردهایی که او درذهن دارد، مطابق نیست درنتیجه باشگاه را ترک می نماید. حالا پس از 10 سال افشین قطبی به ایران بازگشته و دوباره سکان راهنمایی یک تیم باشگاهی را به عهده گرفته است؛ جایی که از لحاظ ساختاری و امکانات تفاوت آن چنانی با باشگاه پرسپولیس ندارد. فولاد حتی به لحاظ مالی نیز درسال های اخیر شرایط ضعیف تری درقیاس با پرسپولیس را تجربه نموده و توجهی که به این باشگاه می گردد نسبت به تیم های پایتخت بسیار کم تر است.

حال سوال این است که دروضعیت ساختاری تیم های باشگاهی فوتبال ایران چه تحولاتی ایجاد شده که افشین قطبی پس از سال ها دوری دوباره لیگ ایران را برای مربیگری برگزیده است؟ باشگاه فولاد خوزستان چه ویژگی هایی داشته که قطبی را مجاب به بازگشت نموده است؟ آیا اساسا ویژگی ها یا تغییراتی درباشگه های فوتبال ایران بوده یا اینکه بازگشت قطبی صرفا یک بازگشت روبه عقب است برای اینکه از قاب رسانه ها جا نماند وشاید با اندک موفقیت هایی درفولاد خوزستان دوباره با پیشنهادهای مربیگری روبرو گردد؟ آیا قراراست فوتبال ایران دوباره سکوی پرتاب افشین به سمت فوتبال شرق آسیا باشد؟ -

افشین قطبی یک پاسخ شفاف به طرفداران پرسپولیس بدهکار است. پاسخی روشن، محکمه پسند و البته صادقانه. هرچند که برای طرفداران ملی نیز هنوز روشن نشده که قطبی چرا با آن همه سرمایه ای که درفوتبال ایران وجود داشت درتیم ملی ایران نیز ناکام بود و نه در انتخابی جام جهانی به توفیقی رسید و نه درجام ملت های آسیا. شاید این بار فولاد برای قطبی سکوی پرتاب دوباره ای باشد.

1

منبع: ایران ورزشی

به "قطبی چرا رفت، چرا برگشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطبی چرا رفت، چرا برگشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید