فعالیت یک سوم شرکت های دانش بنیان در بخش سلامت

به گزارش وبلاگ هوشمند، رئیس کمیسیون توانمندسازی و توسعه فناوری انجمن شرکت های دانش بنیان سلامت با تاکید بر اینکه یک سوم شرکت های دانش بنیان در بخش سلامت فعالیت دارند، گفت: ما به منظور حمایت از شرکت های نوپا خدماتی چون توانمندسازی، حقوقی، اقتصادی و بیمه ای به این شرکت ها ارائه خواهیم کرد.

فعالیت یک سوم شرکت های دانش بنیان در بخش سلامت

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، دکتر محمدرضا کمپانی در دومین گردهمایی مدیران شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت با تاکید بر اینکه یک سوم شرکت های دانش بنیان در بخش سلامت فعالیت دارند، اضافه کرد: بر این اساس تأسیس انجمنی برای برطرف چالش های شرکت های دانش بنیان این حوزه احساس می شد و با اهتمامی که صورت گرفت، این انجمن تشکیل شد.

وی با بیان اینکه در این انجمن سه کمیسیون طراحی شده است، اظهار کرد: یکی از آنها کمیسیون توانمندسازی و توسعه فناوری است که کوشش دارد حمایت های لازم را در راستای توانمندسازی به ویژه به شرکت های نوپا ارائه دهد.

کمپانی با تاکید بر اینکه در این کمیسیون فعالیت ها ما به چهار دسته تقسیم می گردد، یادآور شد: یکی از آن ها توانمندسازی و تحقیق و توسعه است؛ چرا که ما شاهد بودیم بسیاری از شرکت ها جهتی را که طی نموده اند، جهت صحیحی نبوده، در نتیجه فعالیت آنها به نتیجه مناسبی ختم نمی گردد.

رئیس کمیسیون توانمندسازی و توسعه فناوری انجمن شرکت های دانش بنیان سلامت، ارائه خدمات توانمندسازی، شناسایی استانداردها، نمونه سازی و تجاری سازی را از جمله خدمات این کمیسیون در بخش توانمندسازی دانست.

وی حمایت های مالی و بیمه ای، حمایت های مالی (تهیه طرح مالی و جذب سرمایه گذاری) و خدمات حقوقی را از دیگر خدمات این کمیسیون به شرکت های دانش بنیان دانست.

کمپانی ابراز امیدواری کرد که در این کمیسیون یاری های مناسبی به شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت ارائه گردد و تاکید نمود: ما آماده هستیم تا شرکت های دانش بنیان جذب این کمیسیون شوند و ما هیچ محدودیتی از لحاظ تعداد اعضا نخواهیم داشت.

منبع: اقتصاد ایران

به "فعالیت یک سوم شرکت های دانش بنیان در بخش سلامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت یک سوم شرکت های دانش بنیان در بخش سلامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید