عذرخواهی رشیدپور به خاطر آیتمی از برنامه حالا خورشید درباره اخبار شبانگاهی دیشب

به گزارش وبلاگ هوشمند، رضا رشیدپور در واکنش به انتقاد مخاطبان نسبت به آیتم پخش شده در برنامه امروز حالا خورشید درباره اخبار شبانگاهی شب گذشته از مخاطبان این برنامه عذرخواهی کرد.

عذرخواهی رشیدپور به خاطر آیتمی از برنامه حالا خورشید درباره اخبار شبانگاهی دیشب

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی وبلاگ هوشمند؛ شب گذشته بخش شبانگاهی خبر شبکه سه سیما با دقایقی تاخیر روی آنتن رفت. علت این تاخبر پخش سریال جدید این شبکه، به نام حوالی پاییز بیان شده است. این تأخیر سبب شد تا گوینده این بخش خبری با لحنی کنایه آمیز نسبت به این تغییر واکنش نشان دهد. زهرا رکوعی گوینده خبر این اتفاق را غیرحرفه ای دانست در ابتدای اخبار گفت: از شما مخاطبان خبر شبانگاهی به خاطر اینکه پخش شبکه سه در اقدامی غیرحرفه ای و هماهنگ نشده، پخش خبر را به تعویق انداخت، عذرخواهی می کنم

این اتفاق مجالی را برای برنامه سازان حالا خورشید به وجود آورد تا آیتمی درباره این موضوع بسازند و صبح امروز آن را در برابر دیدگان مخاطبان اجرا نمایند. این آیتم طنز واکنش های زیادی در فضای مجازی به دنبال داشت و بسیاری آن را توهین و تمسخرآمیز دانستند و از دست اندرکاران این برنامه انتقاد کردند.

رضا رشیدپور مجری و تهیه نماینده این برنامه با انتشار پستی در صفحه توییتر خود از مخاطبان برنامه که از پخش این قسمت آزرده خاطر شده بودند، عذرخواهی کرد.

رشیدپور در توییتر نوشت:

وقتی مخاطب برداشت توهین کند یعنی دقت کافی در کلام مان و یا رفتارمان نبوده. حتی اگر نیت مان غیر از آن باشد. ضروری است به صراحت از طرف خودم و گروه نویسندگان برنامه عذر خواهی کنم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "عذرخواهی رشیدپور به خاطر آیتمی از برنامه حالا خورشید درباره اخبار شبانگاهی دیشب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذرخواهی رشیدپور به خاطر آیتمی از برنامه حالا خورشید درباره اخبار شبانگاهی دیشب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید