صالح: تیم فوتسال بازی های پرفراز و نشیبی را به نمایش گذاشته است، قزاقستان در تاکتیک های ایستگاهی قوی کار می نماید

به گزارش وبلاگ هوشمند، ناصر صالح کارشناس و مدرس بین المللی فوتسال درباره بازی امشب تیم ملی ایران مقابل قزاقستان توضیحاتی را بیان نمود.

صالح: تیم فوتسال بازی های پرفراز و نشیبی را به نمایش گذاشته است، قزاقستان در تاکتیک های ایستگاهی قوی کار می نماید

به گزارش ، به نقل از رادیو ورزش؛ ناصر صالح کارشناس و مدرس بین المللی فوتسال در گفت و گویی زنده با برنامه صبح و ورزش درباره بازی امشب تیم فوتسال در برابر قزاقستان گفت: مربی یک تیم برای پیروزیت لحظه به لحظه بازی اش برنامه دارد. تیم ما بازی های پرفراز و نشیبی داشت. در بازی قبل با ازبکستان خیلی خوب کار را آغاز کرد. زمانی که در این رقابت های حساس حضور داریم باید بازیکنان را از نظر فکری کنترل نموده تا بتوانند گل ها را حفظ نمایند. اصلا برای یک تیم حرفه ای در سطح جهانی قابل قبول نیست که بخواهد بازی را رها کند. ما باید تا لحظه آخر فکر بازیکنان را برای پیروزیت و اجرای بازی ها آماده کنیم.

ناصر صالح با اشاره به شرایط تیم قزاقستان اضافه کرد: قزاقستان یک تیم خوبی است. بازیکنانی دارد که در کار های تاکتیک های ایستگاهی خیلی خوب کار می نمایند. باید ناظم الشریعه فیلم بازی این تیم را تحلیل و به بازیکنان نشان دهد. بچه ها هم باید در حمله و دفاع مسوولیت پذیر باشند. برای تیم ما اصلا خوب نیست که از ازبکستان 8 گل بخورد. اما با شناختی که از بازیکنان و سرمربی تیم دارم می توانند بچه ها را برای یک بازی خوب آماده نمایند.

مدرس بین المللی فوتسال تیم های قدرتمند این دوره از رقابت ها را اینگونه ارزیابی کرد: فوتسال بازی لحظه ها است. اگر یک لحظه حتی در مقابل ضعیف ترین تیم بازی را رها کنید آن را واگذار کردید. در اینجاست که دیدگاه و تفکر یک مربی می تواند پیروزیت یک تیم را تضمین کند. زمانی که برای گل نخوردن برنامه داشته می توانیم بازی را کنترل کنیم. برزیل تیمی بود که سال 2016 مقابل تیم ما شکست خورد. پس نمی توان به صورت دقیق گفت که کدام یک از تیم ها قوی تر ظاهر شده است. تیمی که از تمام لحظات بازی خوب استفاده کند چه در دفاع و چه در حمله، می تواند مستثنی باشد. تفکرات و برنامه ریزی مربی و آشنایی به تاکتیک های روز جهان هم برای داشتن تیم پیروز بی تاثیر نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "صالح: تیم فوتسال بازی های پرفراز و نشیبی را به نمایش گذاشته است، قزاقستان در تاکتیک های ایستگاهی قوی کار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالح: تیم فوتسال بازی های پرفراز و نشیبی را به نمایش گذاشته است، قزاقستان در تاکتیک های ایستگاهی قوی کار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید