دولت از همکاری با دانشگاه ها در شرایط تحریم استقبال می نماید

به گزارش وبلاگ هوشمند، رئیس دفتر رئیس جمهوری با تاکید بر اهمیت نقش دانشگاه ها در شرایط تحریم اظهار کرد: دانشگاه ها می توانند با نزدیک شدن به بخش صنعت در دوران تحریم نیازمندی های کشور را در بخش های مختلف رفع کنند.

دولت از همکاری با دانشگاه ها در شرایط تحریم استقبال می نماید

محمود واعظی در گفت و گو با وبلاگ هوشمند، درباره نقش دانشگاه ها در شرایط تحریم، با بیان اینکه دانشگاه ها عهده دار نقشی بسیار تأثیرگذار در دوران تحریم در کشور هستند، اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر بعضی دشمنان به دنبال وابسته کردن جمهوری اسلامی ایران به خارج از کشور از نظر قطعات و مسائل فنی هستند، بر این اساس صنعت و دانشگاه باید با نزدیک شدن به یکدیگر به گونه ای فعالیت کنند تا نیازمندی های کشور را رفع کنند و در بخش های مختلف به ویژه فراوری قطعات و مسائل فنی به خودکفایی برسند.

وی همچنین مشارکت در اداره کشور و تبیین سیاست های اجرایی را از دیگر وظایف دانشگاه ها در دوران تحریم برشمرد و گفت: اخیراً در ابلاغیه ای به وزارتخانه های مختلف اعلام کردیم که یک شورای علمی با حضور اساتید و افراد با تجربه تشکیل دهند تا این شورا بتواند به دولت در بخش های مختلف یاری کند.

رئیس دفتر رئیس جمهوری در انتها توضیح داد: دولت قطعاً و حتماً از مشارکت و همکاری دانشگاه ها و مراکز علمی در دوران تحریم استقبال خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دولت از همکاری با دانشگاه ها در شرایط تحریم استقبال می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت از همکاری با دانشگاه ها در شرایط تحریم استقبال می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید