خوشحالم که راه بقا در لیگ را یافتیم

به گزارش وبلاگ هوشمند، علیرضا مرزبان در کنفرانس خبری بعداز بازی برابر تیم سپیدرود رشت با اشاره به اینکه بازی سخت داشتیم، اظهارکرد: متاسفانه در ضد حملات بد عمل کردیم.

خوشحالم که راه بقا در لیگ را یافتیم

مرزبان با بیان اینکه علی کریمی تیم خوبی آماده نموده است، اضافه کرد: خوشحالم که در برابر این تیم بهترین را کسب کردیم. در این بازی نفت مسجد سلیمان راه بقا در لیگ برتر را به دست آورد.

وی با اشاره به شرایط سخت نفت مسجد سلیمان در جدول لیگ برتر، گفت: کسب این 3 امتیاز برای بقا در لیگ برتر حیاتی بود.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه کوشش کردیم با کنترل بازی و ارسال توپ به جلو موقعیت های گلزنی ایجاد کنیم، اعلام کرد: متاسفانه حضور در انتهای جدول رده بندی و همچنین تمرینات سخت در طول هفته بار روانی زیادی بر روی بازیکنان این تیم ایجاد کرد که به همین دلیل نتوانستیم در ضد حملات خوب عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم این سه امتیاز برای برون رفت از این وضعیت تأثیرگذار باشد، ادامه داد: با توجه به شرایط گذشته این تیم و تعویض مربی برای بقا در لیگ ادعای زیادی نداریم قرار دریافت در رده چهاردهم جدول نیز سقوط نکردن کافی است.

مرزبان به مصدومیت میلاد میداوودی اشاره نمود و گفت: این بازیکن تنها می تواند در دقایقی پایانی در بازی حضور داشته باشد. برنامه هایی برای استفاده از این بازیکن در کسوت مربی داریم.

وی با بیان اینکه تغییرات کادر فنی و همچنین مدیریتی در این باشگاه تأثیرگذار بوده است، ادامه داد: در حال حاضر مدیریت جدید کوشش می نماید تا آرامش به بازیکنان تیم بازگردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "خوشحالم که راه بقا در لیگ را یافتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشحالم که راه بقا در لیگ را یافتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید