خبرنگاران هروی: کاراته کاها باید روند مثبت خود را تداوم دهند

به گزارش وبلاگ هوشمند، تهران - خبرنگاران - سرمربی تیم ملی کاراته ایران، گفت: ملی پوشان برای رسیدن به اهداف باید روند مثبت خود را ادامه دهند.

خبرنگاران هروی: کاراته کاها باید روند مثبت خود را تداوم دهند

شهرام هروی پس از حضور تیم ملی کاراته مردان ایران در لیگ جهانی شانگهای که با کسب یک مدال طلا، سه نقره و 2 برنز از سوی شاگردانش همراه شد در گفت وگو با وبلاگ هوشمند، گفت: در 2 روز نخست این مسابقات عملکرد بسیار خوبی داشتیم و باید کوشش کنیم تا این روند را در مسابقات پیش رو ادامه دهیم.

وی اضافه کرد: این مسابقات لیگ برتر جهانی بود و توانستیم نسبت به دوزه گذشته آن در مراکش، مدال ها را 2 برابر کنیم.

سرمربی تیم ایران، گفت: در تمام اوزان به مدال رسیدیم و می خواهیم این نتایج و روند مثبت را در مرحله بعدی لیگ جهانی که در ژاپن است، تداوم بخشیم.

وی در مورد اینکه کاراته کاهای ایران نتوانستند در فینال برابر حریفان به امتیاز برسند، شرح داد: هر مبارزه ای شرایط خود را دارد. 2 روز ابتدایی عالی بودیم اما در فینال ها کمی مشکل داشتیم که حتماً در جلسات فنی این موضوع را آنالیز می کنیم.

هروی در مورد برنامه بعدی تیم ملی کاراته ایران، گفت: رقابت های قهرمانی آسیا که از 28 تیرماه در ازبکستان برگزار می گردد، برنامه بعدی ما خواهد بود.

وی در مورد نحوه گزینش کاراته کاهای کشورمان برای حضور در قهرمانی آسیا، گفت: عملکرد بازیکنان در مسابقات گوناگون، صندلی آنان در رنکینگ و نظر کادر فنی، عواملی است که برای انتخاب در نظر می گیریم.

سرمربی تیم ملی ایران گفت: تا کسب سهمیه المپیک 2020 زمان زیادی باقی مانده و باید با برنامه ریزی و قدرت در رویدادهای گوناگون شرکت کنیم تا به هدفمان برسیم.

ورزشی **3783**2024

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران هروی: کاراته کاها باید روند مثبت خود را تداوم دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هروی: کاراته کاها باید روند مثبت خود را تداوم دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید