خبرنگاران آثار برگزیده جشنواره کتاب اولیا و مربیان معرفی شدند

به گزارش وبلاگ هوشمند، تهران- خبرنگاران- دبیر علمی دومین جشنواره ملی دو سالانه کتاب اولیا و مربیان گفت: از میان 537 اثر ارسال شده به جشنواره، 11 اثر شایسته تقدیر و 2 اثر به عنوان برگزیده نهایی معرفی شدند.

خبرنگاران آثار برگزیده جشنواره کتاب اولیا و مربیان معرفی شدند

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش، کیومرث جهانگردی امروز چهارشنبه در دومین جشنواره ملی دو سالانه کتاب اولیا و مربیان در دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران اظهار کرد: از میان مجموع آثار، سه اثر تالیفی و 10 اثر در بخش ترجمه نیز انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: همچنین با در نظر دریافت نویسندگان، از 9 بانوی مولف و 4 مترجم مرد تقدیر می گردد.

به گفته جهانگردی، برگزاری این جشنواره یک فرآیند یک ساله بود که با حضور استادان برجسته از دانشگاه ها و مراکز علمی تشکیل شد.

دبیر جشنواره گفت: داوران این جشنواره در چند مرحله با در نظر دریافت معیارهای مختلف به غربالگری آثار پرداختند، از این رو 111 اثر به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

جهانگردی در ادامه ساده و روان بودن آثار را یکی از مهمترین معیارهای داوران در آنالیز های صورت گرفته مطرح کرد و یاد آور شد: آثار علاوه بر ویژگی پرداختن به مسائل مهم جامعه باید مطالب مفیدی برای خانواده ها نیز ارائه کند.

وی گفت: برای خانواده نوشتن سخت است؛ چرا که این حوزه دامنه بسیار گسترده ای است و از سوی دیگر به ظرافت های خاصی احتیاج دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران آثار برگزیده جشنواره کتاب اولیا و مربیان معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آثار برگزیده جشنواره کتاب اولیا و مربیان معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید