خانه گفت وگو در شهرهای استان بوشهر راه اندازی گردد

به گزارش وبلاگ هوشمند، مجید خورشیدی ظهر یکشنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی استان بوشهر گفت: وراهای شهرها و روستاها نقش مهمی در توسعه و برطرف مسائل و توسعه بخش های مختلف دارند.

خانه گفت وگو در شهرهای استان بوشهر راه اندازی گردد

وی اضافه نمود: مدیریت اجرایی و شوراها باید در کنار هم کوشش مضاعفی برای ارائه خدمات مناسب و تسریع در روند توسعه شهرها و روستاها و برطرف مسائل در این مناطق داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خواهان افزایش هم افزایی شوراها و دستگاه های اجرایی در سطح استان شد و ادامه داد: باید کوشش ویژه ای برای تقویت بنیه کارشناسی در شوراهای اسلامی استان بوشهر صورت گیرد.

وی خواهان تشکیل کارگروه های تخصصی در شوراهای اسلامی شد و بیان نمود: بایستی با اجرای برنامه های مختلف، آموزش های لازم در حوزه قوانین در شوراهای اسلامی ارائه و بدنه کارشناسی تقویت گردد.

خورشیدی خواهان تشکیل گروه کارشناسی قوی برای حل کردن نقاط تصادمی بین مصوبات شوراها با کمیته تطبیق شد و اضافه نمود: شهروندان در راستای تحقق مطالباتشان آموزش های لازم را فرا بگیرند.

وی با تاکید بر راه اندازی خانه گفت وگو در مرکز استان بوشهر و سایر شهرهای استان اعلام نمود: طرح نشاط اجتماعی برای نخستین بار از سوی اداره کل امور اجتماعی استانداری بوشهر ارائه و به سایر نقاط کشور ترویج یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از جمله مسائل استان بوشهر به آب شرب اشاره نمود و اضافه نمود: ترمیم و بازسازی شبکه های آبرسانی استان بوشهر باید با همکاری شوراها در دستور کار قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "خانه گفت وگو در شهرهای استان بوشهر راه اندازی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه گفت وگو در شهرهای استان بوشهر راه اندازی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید