حمایت علی پروین باعث افتخارم است، برد در دربی مزه دیگری دارد

به گزارش وبلاگ هوشمند، گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره ملاقاتش با علی پروین و حمایت او از این مربی آرژانتینی گفت: مراتب احترام خودم را به علی پروین اعلام می کنم. پروین فرد بزرگی در فوتبال ایران است. ایشان فردی بوده مسئولیت زیادی در فوتبال ایران داشته است.

حمایت علی پروین باعث افتخارم است، برد در دربی مزه دیگری دارد

وی اضافه کرد: باوجود اینکه دوستانی مثل ایشان دارند به من یاری می نمایند، حمایت پروین خیلی برایم بهتر است. باعث افتخارم است فردی مثل پروین از من حمایت می نماید.

سرمربی پرسپولیس درباره پیش بینی اش از دربی و دیدار با استقلال گفت: اولین انگیزه من این است که پرسپولیس قهرمان گردد. باتوجه به تجربه ام می دانم دربی بازی مهمی است. می دانم برد در این بازی لذت ویژه ای برای تماشاگران دارد. برای همین دارم کار می کنم تا همواره ببریم. معلوم است برد دربی برای من هم مزه دیگری می دهد.

کالدرون در مورد میزان شناختش از پیشکسوتان پرسپولیس و تاریخ این باشگاه یادآور شد: اولین چیزی که برای من در طول مدت حضورم در پرسپولیس می گذرد این است که پرسپولیس واقعاً یک خانواده است. باتوجه به اینکه تجربه بازی در فینال جام جهانی را دارم، جهت صعود تا فینال را می شناسم؛ کار؛ فروتنی و روحیه خانوادگی که این روحیه را در پرسپولیس حس می کنم.

در ادامه خبرنگاری از علی پروین درباره کالدرون سئوال کرد که او گفت: منِ مربی نباید بگویم که سال جاری تیمم قهرمان می گردد.

پروین سپس به وبلاگ هوشمند درباره سئوالشان از کالدرون درباره دربی اظهار کرد: استقلال تیم رقیب ما است. این رقابت باید باشد. بیشتر رفقای من استقلالی هستند ولی از الان نمی گردد گفت استقلال را می برید یا نه. استقلال تیم قوی و پرطرفدار مملکت است. از الان او نمی تواند قول بدهد قهرمان می گردد و استقلال را می برد. جور کردن 100 میلیارد تومان پول برای قهرمانی سخت است. زمان ما با یک میلیون قهرمان می شدیم. الان 100 میلیارد هم کم است. ما فقط از دور می بینیم. هر بازیکن دو، سه میلیارد پول می خواهد. وزارت ورزش هم اجازه یاری ندارد. ما همواره حمایت می کنیم. ما یک شرکت پیشکسوتان را تاسیس نموده ایم و دست به دست هم می دهیم. اولین نیتمان حمایت از کالدرون و قهرمانی پرسپولیس است. اگر هم نشد، کار خدا است. سرمربی و مدیران زحمت خودشان را می کشند یکباره دیدید بدشانسی آوردیم و قهرمان نشدیم. دست به دست هم می دهیم تا پرسپولیس یک تیم گردن کلفت بماند.

کالدرون درباره شرایط شرکت پیشکسوتان هم گفت: امروز سورپرایز شدم. باعث خوشحالی است که پیشکسوتان چنین امکاناتی دارند.

سرمربی پرسپولیس درباره جوانگرایی در این تیم یادآور شد: در آرژانتین این فلسفه هست که بازیکنان جوان باید بازی نمایند. من خودم 16 ساله بودم که به عنوان بازیکن حرفه ای بازی کردم. به بازیکنان جوانی که ظرفیت داشته باشند بازی می دهم. مطمئنم این جوانان بیشتر از یک نفر خواهند بود که بتوانند به تیم یاری نمایند.

کالدرون در مورد لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: هدف اولیه ما این است که پرسپولیس در لیگ قهرمان گردد. من جاه طلبی مثبت زیادی دارم. بعد از تجربیات زیاد، می دانم باید فروتنانه کار کرد. باید جاه طلبی باشد ولی احترام به رقبا هم باشد و بازی به بازی پیش رفت. در فوتبال امروزه در جهان نمی توان هیچ مسابقه ای را از پیش برنده خاطرنشان کرد. من خودم را فردی برنده می دانم و برای همین اینجا هستم چون پرسپولیس هم جاه طلبی مثبت دارد. من قبول نموده ام. خودم را قایم نمی کنم. اگر تمرینات را تماشا کنید می بینید آمده ام تا جایی که امکان دارد برنده باشم.

وی درباره بازتاب انتخابش به عنوان سرمربی پرسپولیس در توییترش و بالارفتن دنبال نمایندگانش گفت: دیدم که افراد زیادی هستند و فالوئرهایم بالا رفته است ولی نتوانستم بخوانم. این خودش هم می تواند مشکل ساز بگردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حمایت علی پروین باعث افتخارم است، برد در دربی مزه دیگری دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت علی پروین باعث افتخارم است، برد در دربی مزه دیگری دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید