حاشیه دربی 89، بازار سیاه بلیت فروشی و رنگ آمیزی صورت طرفداران توسط خانم ها

به گزارش وبلاگ هوشمند، همچون دربی های قبلی، در دربی 89 نیز بازار سیاه بلیت فروشی در بیرون از استادیوم آزادی وجود دارد.

حاشیه دربی 89، بازار سیاه بلیت فروشی و رنگ آمیزی صورت طرفداران توسط خانم ها

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ هوشمند، دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال از هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال امروز (شنبه) از ساعت 16 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

اطراف ورزشگاه آزادی و تمام ورودی های اتوبان های منتهی به ورزشگاه مملو از جمعیت است و طرفداران استقلال و پرسپولیس با شور و حال خاصی در حال ورود به ورزشگاه هستند.

حدود 20 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

مسئولان ورزشگاه آزادی برای رفاه حال طرفداران دو تیم در بیرون از ورزشگاه امکانات تفریحی و ورزشی فراهم کردند و طرفداران استقلال و پرسپولیس را سر ذوق آوردند. بازی هایی چون تنیس روی میز، والیبال، فوتبال دستی، شوت بال و طناب کشی با استقبال تماشاگران روبرو شده است.

بازهم همانند دربی های گذشته بازار سیاه بلیت فروشی در اطراف ورزشگاه داغ است و بلیت های این دیدار در بازار سیاه به قیمت های 100 و 150 هزارتومان در دست دلالان فروخته می گردد. تمام بلیت های این بازی از قبل به صورت الکترونیکی فروخته شده و در حال حاضر هیچ بلیتی به صورت دستی در ورزشگاه به فروش نمی رسد.

پارکینگ های ضلع غربی ورزشگاه آزادی در حال حاضر خودروهای زیادی را در دل خود جا داده و انتظار می رود تا ساعتی دیگر ظرفیت این قسمت از پارکینگ ها تکمیل گردد.

عوامل انتظامی و یگان ویژه حاضر در ورزشگاه به طرفداران دو تیم اعلام کردند از بردن وسایل نظیر بطری آب، چاقو و فندک به داخل ورزشگاه خودداری نمایند.

تعدادی طرفدار خانم بیرون ورزشگاه با در دست داشتن آبرنگ های مخصوص مشغول رنگ کردن صورت های طرفداران دو تیم هستند که این موضوع در نوع خودش بی سابقه بود.

کانکس هایی در ورزشگاه دایر بود که پیراهن های رسمی دو تیم را با قیمت سنگین به فروش می رساند.

کری بین طرفداران دو تیم از همین الان شروع شده و تماشاگران موقع ورود به ورزشگاه کری های زیادی را برای همدیگر می خوانند، این در حالی است که هر دو طرف بسیار امیدوار برای پیروزی در دربی هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حاشیه دربی 89، بازار سیاه بلیت فروشی و رنگ آمیزی صورت طرفداران توسط خانم ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه دربی 89، بازار سیاه بلیت فروشی و رنگ آمیزی صورت طرفداران توسط خانم ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید