ارنستو والورده: نمی توانیم به خاطر راضی کردن مردم به بازیکنان تیم دوم بازی بدهیم!، قصد داریم سال را با پیروزی تمام کنیم

به گزارش وبلاگ هوشمند، ارنستو والورده در آستانه آخرین بازی سال 2018 تیم فوتبال بارسلونا در رقابت های لالیگا از اهداف و انتظاراتش گفت.

ارنستو والورده: نمی توانیم به خاطر راضی کردن مردم به بازیکنان تیم دوم بازی بدهیم!، قصد داریم سال را با پیروزی تمام کنیم

به گزارش وبلاگ هوشمند ، ارنستو والورده در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل سلتاویگو در چارچوب هفته هفدهم رقابت های لالیگای اسپانیا از اهداف انتها سال آبی و اناری های کاتالونیا حرف زد.

سرمربی بارسلونا گفت: سال جاری وضعیت دشواری در مرکز خط دفاعی داشته ایم. تقریبا در تمام طول فصل با 2 مدافع میانی کار می کردیم. باشگاه به دنبال مدافعی بود که بتواند از لحظه ورودش به میدان برود، قرضی باشد و هزینه زیادی به وجود نیاورد و لیگ را هم بشناسد. بله، من هم اعتقاد دارم در تیم باید جایی هم برای بازیکنان آموزشگاه باشد اما عوام فریبی نکنیم. میراندا، ذخیره آلباست و موسی واگی هم که تاکنون نمی توانست برای تیم اول به میدان برود، از ژانویه مراحل اداری اش را طی می نماید و به جمع ما اضافه خواهد شد. ما که نمی توانیم صرفا برای راضی کردن مردم، همه بازیکنان تیم دوم را بازی بدهیم! باید با بهترین تیم های جهان رقابت کنیم.

والورده در ادامه اضافه نمود: قبلا همه از وضعیت دمبله سوال می کردند، حالا از کوتینیو! کوتینیو در همین فصل یاری بسیار زیادی به ما خواهد نمود. در طول فصل گاهی شما کمتر یا بیشتر بازی می کنید. اینکه او در 2 بازی اخیر در ترکیب نبوده اصلا هیچ معنای خاصی ندارد. بازی سختی با سلتاویگو داریم چون آن هابازیکنان بسیار خوبی دارند و منظم و منسجم هستند. می خواهیم سال را با پیروزی به انتها ببریم و حداقل 3 امتیاز با رقبا اختلاف داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ارنستو والورده: نمی توانیم به خاطر راضی کردن مردم به بازیکنان تیم دوم بازی بدهیم!، قصد داریم سال را با پیروزی تمام کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارنستو والورده: نمی توانیم به خاطر راضی کردن مردم به بازیکنان تیم دوم بازی بدهیم!، قصد داریم سال را با پیروزی تمام کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید