آمریکا در تدارک ایجاد گروه ضربت بعد از حمله هکری به مایکروسافت

به گزارش وبلاگ هوشمند، شبکه خبری سی ان ان به نقل از یک مقام آمریکایی آگاه گزارش داد، دولت بایدن در حال تشکیل یک گروه ضربت برای آنالیز حمله هکری اخیر علیه مایکروسافت است که حدود 30 هزار کاربر آمریکایی و 250 هزار تن در سراسر دنیا را درگیر کرد.

آمریکا در تدارک ایجاد گروه ضربت بعد از حمله هکری به مایکروسافت

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پیشتر سخنگوی کاخ سفید گفت، دولت بایدن با دقت نفوذ به مایکروسافت را که گفته می گردد کار هکرهای چینی است و قربانیان زیادی داشته است، زیر نظر دارد.

این منبع مدعی شد که کاخ سفید برای واکنش به تاثیر این نفوذ به مایکروسافت آماده می گردد. پکن هنوز واکنش رسمی به این موضوع نداشته است.

این منبع آگاه به سی ان ان گفت: آژانس امنیت سایبری و زیرساخت امنیتی اطلاعیه ای فوری به آژانس ها ارسال نموده است و اکنون ما با شرکایمان همکاری داریم و از نزدیک گام های بعدی را آنالیز میکنیم. این تهدیدی واقعی است که هنوز از بین نرفته و ما از عوامل شبکه ای میخواهیم تا آن را جدی بگیرند.

آنها از این گروه ضربت به عنوان گروه هماهنگی متحد متعلق به شورای امنیت ملی آمریکا و همچنین اف بی آی و آژانس امنیت سایبری و زیرساخت امنیتی و نهادهای دیگر یاد می نمایند.

یک منبع آگاه دیگر که نخواست نامش فاش گردد، به سی ان ان گفت که آژانس امنیت ملی هم در واکنش به این حمله هکری ایفای نقش میکند و یادآور شد که این حادثه این قابلیت را دارد که به طور همزمان روی سازمان هایی تاثیر بگذارد که برای زندگی روزمره در آمریکا اهمیت دارند.

این اظهارات پس از آن مطرح میگردد که جان کربی، سخنگوی پنتاگون روز آدینه گفت این وزارتخانه در حال ارزیابی شبکه های خود برای شناسایی خرابی احتمالی پس از نفوذ به مایکروسافت است. او همچنین اشاره نمود که تمام گام های ضروری برای شناسایی و ترمیم هر مساله احتمالی مرتبط با این شرایط برداشته میگردد.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "آمریکا در تدارک ایجاد گروه ضربت بعد از حمله هکری به مایکروسافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا در تدارک ایجاد گروه ضربت بعد از حمله هکری به مایکروسافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید